30 Kasım 2012 Cuma

Anan baban her zaman yanındadır.unutma!

Gökyüzünün alacakaranlığı elbet bir gün kendini parlak güneş ışığına bırakacak.Güzel günler bana huzur, bereket ve mutluluk getiriyor.Kendim mutlu ve huzurluyum. hayata ve insanlara gülümseyerek bakıyorum. insanalrı seviyorum ama güvenim biraz kıt.çok dikkatliyim.Sokakta emin ve kendine güvenen kişi görüntüsü ile yürüyorum.
Eveet; dün 21 haziran 1999'da dalyan okçular köyü nden taner yaşar mağduru olarak onun uğruna ebem Durkadın bulutun (nur içinde yatsın) bana hediye ettiği Toprağı ve traktörü şu anda devretmek zorunda kaldım.satışıda ilerde olur mu bilmiyorum.teşekkürler Arkadaşım Okçular köyü nden taner yaşar.
01/07/1999; Cuma günü telefon çalıyordu.O an akşam yemeği yiyorduk.Telefonu kaldırdım. Milpa'dan arıyorlardı.Biraz daha hareket etmek, dolaşmak için 6 ay vadeli kastino scoter almak için başvurmuştum. peşinatı da yatırmıştım.Teslimat ve vergi ücretlerini istiyorlardı. ama 60.500.000 tl gerekliydi. Bir tek kuruşum bile yoktu. Bayana; Dalyan okçular köyü den Taner yaşar yüzüne zor duruma düştüğümü beni anlamalarını ve malı teslim etmelerini istedim. Tabi ki borcumu kesin ödemek kaydıyla. Beni dinledi sonra o sizin sorununuz, bu zamanda insanlara güven olur mu borç verirken iyi düşünün; hem arkadaşınızı hemde paranızı kaybedebilirsiniz dedi. (Tam da söylediği gibi. Aslında okçular köyü nden taner yaşara ben cebimdeki nakit paramı vermedim. yoktu çünkü param. o sıra faizlerde yüksek bankaya para yatıran arkadaşlar bankaya değilde ona vermelerinde ben aracılık ettim. taner parayı buldu. o an sıkıntısını giderdi veren arkadaş ta para kazandı. Taner ödemeyince borçlar başıma kaldı.tek suçum alışverişte yanlarında olmam ve benim teklif etmem oldu.) 
Parayı ödemeyince malı alamazsınız.Kardeşimden 45 milyonluk mark aldım.15 milyonluk açık vardı.Dalyan'a sezgünaya gittim.alacağım vardı. para yok.sana garantili çek kestireyim 50'şer milyonluk 2 adet dedi. Tamam dedim.onuda ilaçcıya verecektim. akşam üzeri (Cumartesi) geri gelirken yağmur çizelemeye başladı. Taner evde.Vardım evine. oğlu gökhan araba temizliyordu. Abicim baban nerede dedim. uyuyor dedi.Uyanınca söyle ben günaylardayım mümkünse gelsin.
1.5 - 2 saat sonra geldi. Dalyan okçular köyü nden  Tanere 60 milyona ihtiyacım olduğunu ve motor teslimatı için kullanacağım dedim. motora çok ihtiyacım vardı.Arabaya binemez durumda olduğumu söyledim. Yok dedi. En son iki sigaram var benim dedim. o sen zenginsin ben de o da kalmadı dedi. Arabasında sigara varmış ertesi gün sabah bir yoksula bir paket sigara ve 500 bin lira verdi. Neyse yok arkadaş sen anlamıyor musun dedi.
benim bir yıldır maaşımı onun borçlarına yatırdığımı, paramın olmadığını biliyordu. ama bilmek ne işe yarardı. onun bildiği konsantrasyonu, arabası, babası gerisi boş. Onun yüzüne bursa da arabamın teybini sattım.Hiç umurumda değil. Ama muğladan keresticiden tik ağacı alacak 40.000 000 lira eksik yoksa alamayacağım hesaba para yatır diye telefon ettimi biz koşup borç alıp yatırıyoruz. suçu hep başkalarına yıkmayı seven kendini hep haklı gören taner yaşar.
O akşam fethiyeye gitmeye karar verdik.en gariban bisikletimle ortacaya kadar gittim. Yanımdan geçtiler bisikletimi bağaca alabilirlerdi ama güya bana kızıyordu.ceza çektiriyordu.Ama allahıma şükür sağlıklıyım. ortacaya değil köyceğize bile bisiklet ile gidebilirdim. o başkalrınıon sırtından, ahından o arabaya ne yüzle biniyor bilemiyordum.insan bir utanır. Ama allahım en tatlı yerinden vursun. o acının ıstırabından kahrolsun. Sen bilirsin Allahım bu gibi insanları başkalrınıa acı, kahır yaşaşttıkları için aynısını onlara da yaşat.ama aşkolsun kendikendilerini öyle haklı görüp rest çekebiliyorlar. yok kardeşim dedilermi olay bitti. ne yapacaksın. Garibanlar allahına havale ederler. o kadar.
10 milyarlık senedin uzatmasını 11.5 milyar olarak yapmış, kimin yüzünden güya ben etkilemişim.Kahrolasıca. Annamin ve babamın hakkını yemeye çalışan, borçlarını gününde ödemeyerek, babama seni dikkate almıyorum, kahvenin önünde arabadan indiririm diyen Allahın yarattığı dinle babamın senin gibilerden üstünlüğü vardır. senin gibilere yardım eder. senin gibilerde köşeye sıkışınca borcunu ödemeyince kıvırtırlar. Anacığım üç gün yemek yemedim oğlum sen ne yaptın deyince ben cevap bile veremedim. Birde şöyle söylüyor benim annem babam arkadaşıma laf söyleyecek ha ben yapacağımı bilirim söyletmem diyor.
Taner sen sen haa! Ben senin gibi babamın alışverişinden komisyon almadım.İnsan babası daha fazla kazansın istemezmi? tabi senin anlayışında çocuğun babasına borcu olmaz.
Pazartesi 45 var 10 nevzattan istedim yanımda yok evde o zaman yarın alırım dedim.ya 10 milyon değil mi bulur sana şimdi veririm dedi. Hesabıda yanlış yapmıştım. 5 milyon açık vardı.onu necmettin ben vereyim dedi. Pazartesi olmadı, salı olmadı çarşamba telefon ettim tanere 15 milyonum olsa 15 takla atarım diye güldü. Kapora bekliyorum dedi.arabama benzin alamıyorum artık bittim dediğinde senin araban hala benzinsiz mi diye gülüyordu. Parayı hala tamamlayamadım. Sağolsun babacığım (Sevgim azdır) oğlum yatırdınmı diye sordu.hayır. 15 milyon açığım var dedim.parayı verdi. Boşuna söylememişler ANAN BABAN HER ZAMAN SENİN YANINDADIR. Perşembe taner kendine bir şey söyletmeyen arkadaşım bana hala para verecek. perşembe parayı yatırdım.Taner şu cuma akşamının hayrında allahım seni en tatlı yerinden vursun. Beni iki yıldan beri rezil ettin. senin zaten hiç paran olmadı diye bir de beni aşağıladın. Benim param vardı senin gibilerin borcunu ödemekten parasızdım.
Not : Motor dediğim sıradan piyasanın en ucuz Kastino markalı scooterı. Bu satırları yazarken o marka çoktan piyasadan silinmişti.ama o motoru aldım.dünyam değişti diyebilirim.harekat alanım genişledi.daha çok gezmeye başladım.daha sonra onu satıp 2006 yılıydı sanırım honda avtive satın aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder